Tjäna!:)

Idag va det skola igen då, det va la helt okej. Jag sa igår att jag hade spanska tills idag och det gick bra hoppas jag:/
Idag har jag typ inte gjort nåt.. Imon är en helt vanlig dag,sen på onsdag ska klassen ha nån grej så man lär känna varandra bättre:) så vi börjar typ halv tio och slutar tre:/
Jag är as tröt varje dag jag kmr hem så jag orkar typ inte göra nåt :P
Mitt liv består av skola,mat,läxor och sova :D Roligt liv:P
Jag vet typ inte vad jag ska skriva så jag  bara skriver nåt så det är drf det blir as tråkiga inlägg:(
Jag ska försöka hinna blogga i skolan men det är inte så ofta vi har rast så man hinner göra det typ tio min och då ska  man hämta böcker i skåpen sen till nåt klass rum man hinner typ presis bara göra det...
 
Hej då Puss /Emilia<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0