TAG! om mig

1) Har du ett smeknamn? Svar: Ja :)
2)Vilket ämne var din favorit i skolan? Svar. Har inget favorit ämne
3)Favorit dricka? Svar: Pepsi
4)Favoritlåt just nu? Svar: Underssed och build a girl :)
5)Vilka namn skulle du namnge dina barn? Svar: Det kan inte bara jag bestäma, just nu har jag inget :)
6)Tränar/ sportar du? Svar: inte på fritiden men går i profil klass:)
7)Favoritbok? Svar: Vet inte
8)Favoritfärg? Svar: typ alla :)
9)Favoritdjur? Svar:Katt :)
10)Favoritparfym? Svar: Kommer inte på vad den heter
11)Favoritårstid? Svar: Sommar typ
12)Vilket program läste du under gymnasiet? Svar: Har inte gått gymnasiet
13)Har du varit utomlands?Vart har du varit? Svar: Thailand, danmark och norge sen har jag mellan landat i nått land
14)Hur många språk talar du? svar:Svenska sen kan jag engelska och lite spanska
15)Hur många syskon har du? Svar: Två st :)
16)Favoritaffär? Svar: gina typ :)
17)Favoritresturang? svar: Har flera
18)Tycker du om skolan? Svar: Den är väll okej ;)
19)Favorit kanaler på youtube? Svar. orkar inte skriva alla :D
20)Favorit serie? Svar: Kollar inte så jätte mycket på tv ;)
21)Favorit film? Svar. ingenanning
22)PC eller MAC? Svar: Vet inte?
23)Vilken telefon använder du? Svar: IPhone 4
24)Hur lång är du? Svar: 1.60 tror jag ;)
 
/Emilia<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0