The fooo

Som sakt älskar jag The Fooo <3
Och på Söndag ska jag och Elin åka och kolla på när dom uppträder, aså jag kan inte fatta det jag tror jag kommer svimma när jag ser do  eller så kommer jag tro att jag drömmer<3
Men jag kommer ta massa bilder och så kommer jag filma för det är min dröm att träffa dom.
Och jag hoppas värkligen man får ta kort och krama dom<3 Men det värsta är att jag kommer typ inte kunna säga nåt isåfall för dom är så snygga!!
Tycker att alla ska kolla in deras låtar, och i fredags la dom ut en ny låt jag kan inte sluta lyssna på den<3
 
Men jag ska föröka skriva nåt/några inlägg varje dag och när jag har träffat dom kommer massa bilder så ni vet;) haha..
 
Puss/Em
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0