Hej

Hej!
Idag har jag mått skit dåligt😭
Vaknade typ halv 7 och skulle duscha men allt slutade med att jag nästan spydde😥
Men jag gick iallafall till skolan men mådde inte alls bra.
Så nu har jag sovit hela dagen.
Jag kommer troligtvis inte gå till skolan imon .😭😭fast jag vill men mamma sa att jag skulle vara hemma och vila. Alla i vår familj är jätteförkylda och har typ feber,alla utom min stora syster.

Jag har inte bloggat på ett tag,vet inte varför men ska försöka bli bättre på det!

Har ni något bra film tips?
Kommer att kolla på massa filmer nu när jag mår dåligt.

I helgen ska jag inte göra något speciellt utan bara vara hemma.
Och lyssna på massa musik🎧🎵🎶

Hejdå❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0