spruta

Hej förlåt att jag inte har bloggat på länge men har haft fult upp med läxor osv.Men idag har vi tat den sista livmoderhals sprutan det är la skönt :) Den gjorde inte ont det bara sved när dom spruta in den men jag tog den med elin o feli:) Men imon ska jag va med elin felicia emilia och jenny det ska bli kul. Jag tänkte sköra igån en fråge stund snart typ imon eller nåt sånt men jag ska försöka blogga oftare men det är inte så lätt när jag inte kan blogga från telefonen. Imon vet jag inte om jag kommer blogga kanse sent på kvällen för min lilla syster fyller 4 år imon :D stor tjej nu:D kolla hjärna in på elinoemma.bloggplatsen.se, emiliairl.blogg.se, idaoelina.bloggplatsen.se, aliciainmylife.blogg.se
 
 
 
Men vi hörs puss o kram  Smille<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0