trök dag:(

Hej Hej just nu sitter jag och lyssnar på musik.
Idag har jag varit lite på min pappas jobb och sen har min storsyster varit här för hon kom nt in i sin lägenhet för hon var på fest igår och blev av med sin väska där hennes mobil,nyckel(till lägenheten) o hennes plånbok va.
Men Idag har det varit en riktig trök dag och jag måste ha ngt att göra annars blir jag liksom lite deprimerad (jag vet jag är nt normal)
Denna veckan i skola har vi idrott varje dag och vi får frukost imorron i skoaln ..
Nu ikväll tror jag att jag kmr att kolla lite på hungergames den är så bra tröttnar aldrig på den så den rekomenderar jag verkligen .
Kommentera gärna lite oxå  om vad vi ska blogga om och vad ni tycker om bloggen
Har blivit lite dålig på att blogga har haft fult upp med skolan för nu när vi går i sexan så måste man plugga på bra för vi kmr att få betyg nu till jul
 
Hejdå
 
Elin<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0