Onsdag 3 okt

Hej i måndags fyllde världens bästa ERIKA år. Idag har la skolan vart okej. Igår köpte jag två nya höst skor blev riktigt nöjd:) Idag har jag inte gjort så mycket. Imon ska jag bara va hemma o plugga vi ska ha prov på fredag:/
Imon ska vi först ha slöjd det är bra sen sista lektionen längtar jag o elin till för vi ska jobba två o två och jag o elin ska jobba med justin biber på musiken :D glad:)
PÅ fredag ska jag va med felicia elin jenny o calle jack och melker det ska la bli kul;)
På fredag kväll blir det sket kul ska göra en sak med två personer men mer kommer på fredag får vi hoppas aja det blev ett ganska långt inlägg men nu ska jag va inne på datan och kanse ska börja plugga på provet men vi hörs<3
 
 
Puss os kram<3 //smille<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0