Måndag

Hej nu gör jag engelska är la sådär. Idag i skolan fick min klass frukost kl.08.00 sen 08.40 hade vi frikis o svettis (hela skolan) det va la kul:)
Denna veckan i skolan har vi helso vecka det är la skoj:D
Aja men nu ska jag fortsätta med läxa.En sak till jag är avensjuk på min pappa för han är på väg till jönköping och han ska kolla på hockey :( jag vill ochså det.
En sak till jag längtar sååå mycket tillbaka till vidablick jag skulle kunna bo där med min klass jag älskar värkligen min klass såå underbar<3 Tänk nästa år när man ska börja i olika klasser längtar värkligen inte:(
 
 
Hej då<3
 
 
                              Puss & Kram //Smille<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0