Hej Hej

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och kollar på film ....
Ni får gärna kommentera lite om vad ni tycker vi ska blogga om ..
Från igår till idag så sov feli och emilia över hoss mig ...
Det var skit kul vi var ute lite på gården till typ nio sen gick vi hem och kolla på x-facktor och slockna ganska tidigt för vi var jätte trötta .Vi ska måla om i alla rum hemma så nu målar vi vardagsrummet sen blir det mitt rum..
Vill tipsa er om nellie berntssons blogg om ni nt redan läser den ,här kmr den NellieBerntsson.se....
Imorron tror jag att jag ska vara med emilia och maja ska bli kul ....
kolla in en av mina bästa vänners blogg den heter emiliairl.blogg.se
 
Hejdå
 
Elin<3<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0