skolavslutning och justin bieber

Hejj idag har jag vart på avc (akuten) sen var jag mamma och pappa på JC i knalleland . och jag köpte världens sötaste klänning som jag ska ha på skolavslutningen . nu har jag nästan allting klart . bara lite detaljer kvar . alldså jag kan inte fatta hur tiden går så fort . nu är det bara 13 skoldagar kvar till skolavslutningen. alldså varje gång när vi sitter där i den stora kyrkan vill jag bara springa fram till rektorn eller till den som nu håller i det och fråga om inte dom kan skynda på lite för jag blir så upphätsad för jag vet att vi kommer ha tio veckors sommar lov efter det.Men detta året kommer nog inte att bli detsamma för mina två bästisar ska byta skola och det käns förjävligt , ett tag ville jag ochså byta men sen ångrade jag mig och ville gå kvar men jag har iallafall kvar mina anndra kommpisar , jag tyckte det var tur inte emilia ska byta skola  .  Men ni måste bara höra justins nya låt azzå om ni inte redan hört den men den är så bra och fin . Han skrev den till sin mamma i låten förklarar han typ sin uppväxt och hur typ mycket han gillar henne . Men den heter Justin Bieber - Turn To You (Mother's Day Dedication). Men just nu sitter jag och kollar på både gammla och nya bilder.Kommer att dela med mig av några . Nu har jag inte så mycket att skriva mer .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0