Frågestund ;))

Hej nu ska jag svara på era fina frågor för jag orkar inte vänta längre woop;9


Madde

Vad heter din bästa vän??
Brukar du ha smink hemma/skolan??
Gillar du nån??

Svar:Heej jag har tre bästisar dom heter elin emilia och erika.Jag brukar ha smink varje dag oftast.Jag gillar inte någon just nu.
Kram


Julia

har du syskon??
När fyller du år??
Hur gammal är du?
Var bor du??

Svar:Ja det har jag.Jag fyller är den 5 januari.Jag är 12 år.Jag bor i borås.
Kram

Olivia

Har du pojkvän??
Favokändis??
har du några syskon hur gammla är dom?

Svar:Nej det har jag inte.Min favo kändis är justin bieber.Ja jag har två syskon dom heter kevin o cornelia.
Kram

Lisa

var bor du??
vilken klass går du i??
tycker du om din klass??

Svar:Borås. Jag går i 5:an.Jag tycker att den är rätt bra lite jobbig ibland;)
Kram

Saga

favorit film??
Favorit mat??
Favorit djur??

Svar: har många favo filmer.thai mat ;)Katt <3
Kram



Hoppas ni gillar mina svar;)
//Smille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0