Trött!

Hej Hej idag vaknade jag sådär 03.45 och tårarna bara spruta ut . Jag har aldrig haft så ont i mitt öra. Konstigt ställe att ha så ont på. Men då gick jag upp och tog Alvedon . Sen försökte jag att somna om men gick nt sådär jätte bra . Så jag somna om typ när mamma kom hem från jobbet och det var typ runt 7.00 . Fast sov nt så jätte bra. Sen när jag väl sommna om så sov jag kanske till typ 12.00 när pappa kom hem på lunch från jobbet, och i vanliga fall brukar jag vara vaken och ha bäddat min säng och gjort i åning mig . Men jag låg fortfarande i sängen och halv-sov . Sen när pappa åkte tillbaka till jobbet sommna jag om igen och sov till typ 14.30 och det  var då min mamma vaknade . Så jag kände bara några varma händer mot min panna och en röst som sa, hur mår du Elin ? Men jag årkade nt svara . Så jag bara kolla min mamma i ögonen och började små gråta bara för det gjorde så ont. Men det hände en sak till . Jag skulle gå och ducha och när jag duchat färdigt såg jag helt sudigt och kunde knappt gå för jag va så vinglig . Så jag har spenderat hela dagen i sängen med värsta värken i örat. Så imon ska jag gå till docktorn . För jag vill nt ha ont nu till midsommar .För jag ska åka till varberg på torsdag och stanna där tills på söndag och va med Erika för hennes stuga ligger typ brevid. Så där ska vi fyra midsommar. Men vi får se om jag kan sova inatt , tror det för smärtan har gått över lite nu , men kanske blir värre . nt vet jag .




Hejdå



<3en trött elinEn gammal blid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0