Tjabba

heej sorry för att jag inte har bloggat sen i torsdags.Vi hade ju skolavslutning i torsdags kväll och det gick väll bra men det blev inga tårar o_O
I fredags så va jag och emilia,erika,elin och felicia i stan och vi köte saker och kollade på dom som tog studenten det va så roligt att sen jag och elin blev kära i en jätte sött kille<3
och igår till idag så sov jag ch elin,erika ch felicia över hos erika det va kul kl.14.00 så åkte jag hem sen va jag med min kusin det a kul.Imor vet jag inte vad jag ska göra jag längtar till vecka 28 för då ska jag min mormor och mamma och cornelia (lillasyster) åka till varberg och hyra stuga:))

Men kanse blggar senare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0