Tja !!!

Azzå det är helt sjukt att vi börjar 6:an , det känns som om det var igår vi gick i förskolan . Men sorry att jag nt har bloggat men har haft fullt upp och sen har det åskat as mycket . Igår när vi satt och kolla på tv (sommar med ernst ) så typ bara  lät det som en bomb slog ner elr nått men det var ju åskan dårå + en blixt och jag höll typ på att  skita på mig . Så det var den tv-kvällen men  imon vet jag nt vad vi ska gjöra blir vell  nått . Men på söndag åker vi hem . Men vet nt vad jag ska skriva men mitt hår luktar typ skog för vårt shampo  var slut så då skulle pappa åka och köpa nytt och han kom tillbacka med nån jävla skogs shampo som han köpt i nån gammal affär ,fråga nt vf jag berätta det här .
 
 
 
Hej då
 
 
<3elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0