Tjabba Tjena Hallå :D

Nu är jag hos min kusin Naea (dora utforskare):D HAHA

Vi ska vara uppe LÄNGE om vi orkar ;)

Men bloggar senare och hon kanse gästbloggar :)

Jag kommer iallafall blogga sen och jag tror att hon ochså kommer det eller jag vet:D

Vi har fått en kommentar om att vi ska lägga ut dagens outfit varje dag jag ska göra det heller ska försöka iallafall.

Ni andra får ochså komma med förslag jag tycker att det är jätte roligt jag tror att Elin och Majsan tycker det ochså.

Men ni får ha en bra kväll bloggar sen

Puss å Hej

Love by SmilleSå söta små nallar love dom nallarna <3


Kommentarer
Postat av: Naea

Haha nu var du rolig! Dora utforskare:) HAHA! Jaaa du, jag orkar alltid vara uppe länge smille. Så glöm att vi KANSKE ska vara uppe länge. Eller jah kan iallafall glömma det:)Hihi! Men nu ska äta upp min muffin. Du har ju redan ätit upp halva redan:) haha:) Kramis Naea<3

2012-04-09 @ 18:29:16
URL: http://apisenfreja.blogg.se/
Postat av: Jamisia

Ja,hej! Jah hitade er blog nu förr en time sen. Occh jah tyker den är bra! Kul komentarr dora utfoskare. Hej då!

2012-04-09 @ 18:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0