Tjabba

Tjabba bloggen just nu sitter jag och min usin och kollar på justin biebers film Never Say Never de är bäst
båda vi har bieber fever :D haha han är så söt hade en dröm om han inatt så galen  alltså haha elin va med ;)
Naea (dora utforskare) ska blogga sen tror jag ska fråga henne hon är helt inne i filmen haha
Hon ska blogga sen inatt nån gån hihi:)
Vi tävlar mot Alicia och hannah dom gick i våran klass innan vi ska tävla om vem som kan vara uppe längst.
Jag och naea sitter och pratar om att vi vill träffa Justin bieber det är min största dröm det går inte att beskriva hur mycket  jag gillar honom<3 hjälp alltså aaa hhaha:D
Aaja gud vad ska jag skriva men det blev ett väldigt långt inlägg iallafall mitt längsta hit tills:D haha


Puss & kram

Love by Smille<3tog en bild på justin bieber från naeas data passar ju bra till detta inlägg eller?


Kommentarer
Postat av: Emmie

Heej jag har ochså bieber fever men jag tror att ni har det mer en mig iallafall:Dhihi jätte bra blogg

puss och kram

2012-04-09 @ 22:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0